Min dag i ett litet inlägg

Jag kan beskriva min dag med bara två ord:

TV och YOGA.

Jag har inte varit så kreaktiv idag. Jag skulle städa mitt rum. Men det hände ju inte... Istället så fastnade jag framför TV:n med pyamasen på. Där visades Ellen Degreens show och Tyra Banks show. Dom är jätteroliga och Tyra har så ovanliga gäster. 
 Yogan var inte så rolig. Jag var bara trött och fick ont i huvudet efter ett tag. Så det kändes sådär. MEN det är ändå bara en vecka kvar tills jag åker iväg med bussen till Belgien. Så jag måste ju börja packa. Detta hade jag tänkt att göra imorgon... vi får väll se hur det går med de. Hehe.

Så jag har inte haft en så jätterolig dag, men det har åtmindstånde varit skön och jag förtjänar kanske en latdag.

 


Kommentarer
Postat av: Frida

veckans babe!?

2010-05-04 @ 18:59:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0