Veckans babe v. 22

Hej hej alla. Nu är det en ny vecka och det betyder veckans babe! Denna gång har Embla bestämt sig för att jag ska skriva om världens bästa kille (enligt mig, Frida, då..). So here you go:

KYLE GALLNER!!!

Kort fakta:

Namn: Kyle Gallner 
Ålder: 23 (22 oktober 1986)
Född: West Chester, USA
Känd som: Har huvudrollen i The Haunting in Connecticut, och den nyinspelade A Nightmare on Elm Street. Han har även haft småroller i många tv-serier, oftast kriminalserier, t.ex. Medium, Bones & Cold Case. Spelar Bart i Smallville. Spelar stora roller i andra filmer också, som inte är så kända. T.ex. Red & Danika.
Kommande: Ska vara med i två filmer som kommer ut 2010. Hans roll i CSI: NY dyker upp lite då och då, och han ska vara med i något avsnitt 2010. Dock vet jag inte om det har varit eller om det kommer.
Kul fakta: Jag tycker det är kul att han nästan alltid får roller där han ska spela psycho, men han gör det jätte(!)bra. Hans insatser i de stora skräckfilmerna har fått mycket beröm. Kritiker tycker att han är trovärdig och någon skrev att "han kommer att får lika mycket cred som Johnny Depp" fick när han spelade samma roll som Gallner i The Nightmare on Elm Street.



Kyle Gallner ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN (: <3<3<3

2010-05-31 @ 13:22:01
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0