Veckans Babe V.19

Denna veckan blir en liten udda "babe".

JANO NILSSON!!! (Pappa)

Jag har försökt få pappa att köpa converse länge nu. Han och jag gjorde en deal. Han sa att om han köper ett par converse till sig själv så får han bli veckans babe. (jag trodde inte han skulle köpa ett par) Så en dag kom han hem och hade köpt ett par gråa converse! Det var bara att ändra i almenackan och skriva in Pappa på V.19.

Kort faka:

Namn:
Jan-Olof Nilsson
Ålder:  42 (26 maj 1967)
Född: Uppsala i Sverige
Känd som: Min pappa och seglare. Han seglar på våran båt PrimeX och han har även seglar SM i 606. Han har även seglat millitär mästerskapen. När hn var liten seglade han mycket optimist i Västervik.
Kommande: Han sattsar på att segla tjörnrunt och blogga om sin båt.
Kul fakta: Allt han pratar om är båt! Han älskar att segla och man får alltid ett båtsvar omman frågar honom något.



Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0