Kärlek är för töntar, men jag skulle vilja testa någon gång...

I helgen har jag haft roligt. Jag fick gå upp klockan 6:30 för jag skulle segla. Men det var det värt. Det var en mycket roligt kappsegling som slutade med plats 19 av 40 båtar.

Efter detta åker jag med Janette och Lars till Göteborg där de släppte av mej. För jag skulle vidare till Fjärås och titta på lejonkungen med Frida. Så nu kan ni inte mobba mej för att jag inte har sett lejonkungen. För det har jag nu! Jag gillade 1:an bäst.

Dagen efter (alltså idag) så cyklade jag och Frida till en ruckel där jag fick tag på en livboj! Det var spännande. Golvet var ruttet så det var lite läskigt att gå i huset. Men det gick bra. Ingen dog.

Här får ni lite bilder från helgen:







        

    

Kommentarer
Postat av: frida

Haha, sista bilden <3

2010-10-03 @ 22:29:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0