Kapsejsa √ Ramla i vattnet √ Ha kul √

Ja det blev lite mer i check listan men vi har haft extremt kul i helgen. Jag och Cindy seglade SM i klassen RS Feva och det var en ny upplevelde att segla med Cindy. Men det är bara roligt.

Jag och Cindy har lurat er som vi pratat med idag att vi vann för det gjorde vi verkligen inte! Vi kom på 29 av 36 plats vilket vi är nöjda med (eftersom vi bara seglar 5 gånger med varandra och Cindy aldrig har seglat en jolle innan). Så vi är nöjda.

Här får ni se lite bilder:













Så det är min helg. Nästa helg händer något kul också men det får ni reda på då!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad kul det ser ut!

2010-09-20 @ 11:46:50
URL: http://ohmyrobert.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0