Dumma saker jag sa på Barcelona resan

Jag har nog glömmt av att skriva detta, ni kommer säkert tycka jag är dum i huvudet eller bara ganska knasig och rolig. Jag kan ju säga att detta gjorde bilresan ner till Köpenhamns flygplast så mycket roligare. Och ja jag blev mobbad över detta under hela resan! Haha men jag bjuder på det...

Farmor: Han har köpt en kolonilott.
Jag: Jaha! Vad coolt! Har han vunnit något då?
Farmor: Hahaha! Vet du vad det är?
Jag: Nej egentligen inte...
Lite senare:
Mamma: Ska vi äta kanske?
Jag: JA!! Jag är jättetörstig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, det med törstig♥ Något sådant skulle jag kunna säga också...

2011-12-01 @ 22:59:05
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0