Lucia vaka i natt då!

Nu sitter jag hemma och hela dagen gick ut på att vakna upp av att Maria knackar på min dörr, hon vill baka kladdkaka till klassrådsfikat. Det är bara att gå upp och lyda henne. Medans vi väntar på att kladdkakan ska bli kladdig och god med en krispig topp så pluggar vi till svenska B språkhistoria som vi om ett par timmar ska ha prov på.
Maria hade ingen cykel så hon skjutsade mej hela vägen till skolan på min. Där väntade en glad engelska lärare som ville ha nationella muntiligt med oss i engelska B. Vi lyder henne, och det som ska bli en kvarts diskusion på engelska blev till 40 min... Ops!
Sen väntade ännu en lärare på oss i svenska B med ett prov som hon tänkt sig att vi ska kunna i detta läget. Vi gjorde så gott vi kunde men det var inte så svårt. Hoppas det gick bra.
Nu sitter jag hemma och blöt efter en ensam cykeltur i regnet. Väntandes på att alla ledare från XSS ska komma hit och så ska vi planera julfirandet med alla elever ifrån i sommar! Ska bli kul! Hoppas på snö!
Dessutom insåg jag nyss att det bara är 12 dagar till jul! Dessutom är det ju snart det årliga luciavakandet med Frida
i kväll/natt! Ska nog bli lika roligt som alltid!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0