Det här suger!

Jag får sitta hemma och plugga matte medans mina klasskompisar får sitta på en bio på filmfestivalen i göteborg!

Nu undrar ni säkert varför? Jo för att en viss person sa fel tid till mej igårkväll, så jag missade bussen. Det är inte så att jag skyller på den personen. Jag kunde ha gått in och tittat själv. Men jag var lat och litade på den personen. Så jag missade bussen och kommer inte in i tid.

Jag vet nu tänker ni säkert men ta en senare buss. Men hallå! Jag hittar inte dit. Vem fasen vet vart bio capitol ligger??? Nej jag är arg och ska inte blogga mer just nu för jag känner att jag kommer skriva fula ord snart.

!#()#¤U(=!?P#=!#?!#%!(!!!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Designarna (de som har design som profilval i vår klass) får gå på den men inte vi i foto.

Som om film är mer grafiskt än fotografiskt???? Nej just det. TACK SÅ MYCKET FOTOLÄRARE SOM BARA VILL ATT VI SKA REDIGERA I PHOTOSHOP HELA TIDEN!!!!

2011-02-01 @ 18:48:27
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0