Glee can you hear me?

Jag och Olivia vaknade upp idag och mådde inte bra. Så vi stanade hemma och lyssnade på Glee låtar. Det var mysigt och lungt. Jag har nog blivit beroende av en otroligt vacker låt som Lea Michele (Rachel) sjunger i andra sesongen av Glee till Kurts pappa som ligger på sjukhus. Den är otroligt vacker att lyssna på och samtidigt sorglig. Nästan så en tår föll ner för kinderna när jag hörde den första gången.



Ni borde lyssna på den. Om inte här så finns den på Spotify!

Sen tittade vi på Vampyrer suger. HAHA den är skitkul! Men den dampade så vi fick inte se slutet... Jaja. Får fixa det senare. Vi tattade och på Rocky horror show. Den var konstig och det är det ända jag skriver om den.

Jag ska egentligen plugga inför Kemi prov imorgon. Men man orkar liksom inte när man varit sjuk i två dagar. Jag får göra så gott jag kan. Jag kan det inte till 100% men jag fattar allt och har löst atta uppgifter osv.

Vi kan avsluta med en roligt bild!



HAHA!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0