Gunilla resa 2! Värmen här kommer jag!

Shit. Shit. SHIT!!!

Jag åker om bara 4 timmar! Jag har knapt börjat packa och har inte riktigt hunnit med allt på min lista.

För er som inte vet vart jag ska åka till för paradis så får ni se här i ordning till och med:

Santo Domingo (Dominikanska republiken):



Charleston (USA):



Bermuda:



Azorerna:



Plymouth (England):



Oostende (Belgien):



På dessa ställen kommer jag nu att spendera 2,5 månader från och med imorgon då vi landar med flyget på Dom. Rep.

HALLÅÅÅÅ!!! NERVÖÖÖS!!!

Önska mej lycka till! Och följ min blogg nu på resan. Jag kanske inte uppdatarar så ofta men när jag gör det! Då jävlar! Då blir det fina bilder och roliga berättelser!

SEA YA!

Kommentarer
Postat av: Embla!

Fan vad gött!!! :D du/jag kommer att ha det grymt!!

2011-02-27 @ 13:40:32
URL: http://emblanilsson.blogg.se/
Postat av: Maria

WAAAAOOOW! :D Ha det awesome så ses vi när du kommer hem! :) eller, JUSTE! jag ska ju också med! vilket sammanträffande! ;D ses på landvetter om ett par timmar hyttkompis! :)

2011-02-27 @ 13:47:19
Postat av: ebba

Lycka till Embla och hälsa amerikanerna åt mig :D <3

2011-02-28 @ 21:43:09
URL: http://ebbalovesfashion.devote.se
Postat av: Janette & Peter

Hej gumman!!!



Ha nu en riktigt härlig resa med allt vad den kommer att ha med sig...Ska bli roligt att följa dig i bloggen.

Många varma kramar



Janette&Peter

2011-03-03 @ 21:56:51

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0