Jag vill vara en Ola!

Hej hopp alla hoppfulla läsare!

I helgen öpnade Båtmässan 2011 och en sån båtnörd som jag är måste jag ju dit! Så jag och familjen åkte in med våran nya bil. Ja just det vi har fått en ny bil. Det blev en BMW men fråga mej inte vilken för jag är sämst på bilmärken. Men den är fin!

Så vi åkte in och träffade massa människor som vi kände. Jag träffade Cindy och hennes familj, Björn och Anton Dahl, Lottie, lite fevaseglare och UK gänget! Vi satte oss och lyssnade på ett föredrag som en man som heter Ola Skinnamo (jag tror han stavas så) och det var jättehäftigt! Han är nämligen en skit cool äventyrare som tagit sig igenom nordostpassagen (det är vid isarna ovanför ryssland typ) i en segelbåt! Många trodde det var omöjligt men han klarade det. Och vilket äventyr, han fick träffa isbjörnar, konstiga naturmänniskor, valrossar, späckhuggare, sägar, ugglor, konstiga människor osv! Vill lätt göra något sånt aventyr någon gång.

Så tack alla människor som jag träffade och Ola som var cool och alla andra trevliga männiksor!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0