Seglarskola

Nu har jag haft en genomgång om hur seglarskolan på XSS fungerar. Jag ska nämligen ha hand om den i sommar, så jag måste ju veta vad jag ska göra!

Jag ska dessutom vara huvudledare på veckorna + planera allt! Men det ska bli kul. Jag får ju bra betalt och att jobba med barn och segling är ju drömmen. Ska bli mycket kul.

Jag övningskörde med den nya bilen idag också. Den var mycket lättare att köra. Fick bara ett kärringstopp! Blev lite glad över det.

Olivia ligger hemma och är sjuk, vi tror det är halsfluss. Så jag måste hålla mej borta ifrån henne så jag inte blir sjuk till resan och sprutan på fredag. Imorgon ska jag dessutom jobba på UK. Ska bli kul att hälsa på grabbarna. Haha. Nej men jag har ju ledigt nästa vecka också så jag ska jobba lite och få ihop pengar till resan. Kommer vara pank efter resan känner jag... Jaja. Det löser sig.



Mitt röda hår!

Nu är det snart solsidan

Kommentarer
Postat av: christian sjölander

Tja Embla, xss är roligt och jag vill fortsätta i xss ;)

2011-07-05 @ 16:18:26

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0