Sista matte C provet och instälda lektioner. Embla är glad!

Igår satt Mbi0912 och Mbi0811 i sal M på Öckerögymnasieskola och skrev 4 timmars matteprov. Jag skrev det svåra matte C nationellaprov. Och jag ska berätta för er att det var svårt... Eller vissa uppgifter var lätta men vissa fattade jag inte ens vad jag skulle göra. Vi får se hur det går. Jag vill ha MVG men jag tror inte det blir det.

Men det var det näst sista provet i 2:an för min del! WOHO! Nästa vecka har jag Kemi prov så det ska jag plugga hårt på i helgen så jag lyckas med det också.

Sen gott folk! Sen är det bara lov i 2 veckor och sedan ett flyg till värmen i 2 månader + lite till! JAAA!!! Och gissa vad jag har hört! De har fixat internet på Gunilla. Så jag kan blogga på Atlanten JA! Jag hoppas ryktet stämmer för då blir jag ännu gladare.

Och det där med instälda lektioner. Mina mattelektioner har inten betydelse nu så de tas typ bort. Jippi!


Kommentarer
Postat av: Frida

Har ni inga lektioner efter det? När får ni sommarlov då?

2011-02-04 @ 22:22:38
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0