snart... snart.. snart. snart, SNART!!!!!!!

I går var det föräldrar möte. Och på det så gick vi igenom resan som vi SNART ska ge oss iväg på! Jag är jättenervös. För det var DÅ jag fattad att snart åker vi.

Närmare sagt om 16 dagar! Då lyfter flyget ifrån Göteborg till Frankfurt (Tyskland) där det är byte för att vidare åka till Dominikanska republiken, Där ligger vi i 8 dagar sen åker vi till USA (south carolina) där får vi träffa våra brevänner som haft mycket kontakt med. Sen bär det av till Bermuda och sedan Atlanden via Azorerna till England och Belgien. Sen väntar det en lååång bussersa hem.

Jag kan inte vänta jag vill åka! Fy vad kul det ska bli. vi får se valar, sköldpaddor, delfiner och Nemo!



Och, ja det är jag som klättar där...


Kommentarer
Postat av: embla

HHAHHA Embla! Du är så rolig!

2011-02-11 @ 18:37:30
URL: http://emblanilsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha, kommentaren över?

2011-02-11 @ 19:49:08
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0