Du hemsöker min blogg med din blekhet!

Mitt lov hamnar inte direkt på top 10 listan av bra lov...

Julen blev inte så glad och trevlig som den ska och brukar vara. Min mormor dog så det blev en dyster helgdag. Vi åt inte så mycket men hann öppna allas paket innan nyheten ringde oss ifrån Norge.

Men jag fick fina saker i julklapp och fick i mej en hel skål med räkor och kräftor för att ingen annan åt. Det är så himla gott att man kan inte bara låta det ligga så jag åt upp allt!

Vidare på nyår så blev jag sjuk och fick ont i magen och mådde dåligt. Så det blev inte heller så kul. Men god mat var det! Hemagjord hjortron glass var bäst!

Sedan så åkte jag, Frida (Moroten), Sofia, Cindy och Oscar till Sälen och åkte skidor. Vi tog tåg och åkte 1:a klass nästa hela vägen! Vi blev lite bortskämmda när vi fick sitta i 2:a klass i några tåg och klagade på utrymmet för benen. När vi väl kom upp så fick vi magsjuka allihopa... toppen över i:t verkligen... Så jag spydde 9 gånger på ena toaletten som fick heta spytoaletten. Den fick jag städa sedan såklart. Men det var roliga stunder ändå!

Oscar är en riktigt fjäskis och fjäskade till sig en gratis korv och en pukla. Plus att han tog en bakelse (dammsugare) på ett kafe för att han trodde att den var gratis... det visar bara på IQ:n i FST haha!



Nu har skolan börjat och läxor börjar redan ramla mer i min väska. Jag måste köpa en ny almenacka. Vilket är synd för jag älskade min förra! Måste se om dom finns kvar annars får jag leta upp en ny älskling. HAHA!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Frida

De tillverkar dem inte längre... Mamma frågade.

2011-01-12 @ 18:36:08
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0