En kreativ dag

Igår var jag kreativ med min lillasyster Olivia. Vi började måla lite med pastell. Men det blev inte så bra så jag började måla på gitarren som länge har stått och väntat på att bli färdig. Och det är inte så att jag har målat en gitarr. Nej jag har målat PÅ en gitarr.

Jag började med att spreja den vit. Då fick jag hjälp av Frida som också höll i en färgburk. Sedan målade jag med Akryl på gitarren. Detta blev resultatet:





Vad tycks?

Nu vet jag däremot inte vad jag ska göra av den... Men det löser sig nog.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fin den blev! Lite stolt känner man sig ju när man stått där och sprejat den och deltagigt, haha.

Det var ju jätte(!)längesedan vi sprejade den...

2011-01-17 @ 22:49:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Hiho

Svar till din lilla kommentar: Jo jag vet att det kunde varit värre. Varje gång jag mår dåligt blir jag arg på mig själv. Och varje gång jag äter mat är jag tacksam för den. Och varje dag är jag tacksam att jag har kläder, rinnande vatten och tak överhuvudet. Men det är det att jag vill att något skoj ska hända. Alla har någon som de är med. Men jag är ganska ensam rätt mycket. Och detta kanske låter jättekonstigt i dina öron, men jag är rätt positiv. Jag är positiv om rätt mycket och kan se möjligheter. Men det är när det handlar om mig jag är negativ. Och det tycker jag att jag ska få vara. För egentligen är jag inte negativ då utan mer realistisk. Typ när någon säger att jag ska prata/stöta på någon jag tycker är fin, då vet jag att den personen inte kommer att gilla mig på "det" sättet ändå. (bara ett exempel)

Ja det var väl det. Vet inte riktigt vad jag har skrivit. Långt blev det iallafall. Men nu vet du lite. Och jag vet att du inte gillar när någon mår dåligt (?) men så är det just nu.

2011-01-18 @ 08:50:56
Postat av: Hiho

2011-01-18 @ 08:51:33
Postat av: Lina

Jättefin! Vill ha den! xD

2011-01-19 @ 18:03:13
URL: http://linamanda.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0