Övningskör

Japp idag dog jag inte i trafiken. Trots att jag kärde av diket litegrann och så. Men jag tycker ändå att det gick bättre  än jag trodde. Fick till och med in växel 5... utan att jag viste om det. Jag trodde jag hade växel 3 i haha! Ops. men det gick bra ändå. Jag har liite svårt att hålla mej rätt på vägen. Det är svårt att se hur långt åt vänster man kan köra. Och växla utan att titta på växelspaken. Det är svårt.

Men det var kul! Fick till och med parkera utanför huset och så. Så nu kan jag äntligen börja köra lite på riktigt. WOHO!

Nu är det handboll. Hoppas Sverige vinner. Fast jag tror dom förlorar. Kroatien är guldtippade. Hoppas vi har kemparglöd. Då brukar det gå bra. TAGGA SVERIGE UPP MED HÄNDERNA!!!



HAHA jag tycker denna bilden var jätterolig! HAHA!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0