Jag överlevde Bermudatriangeln!

Jag har bara befunnit mej på Bermuda i två dagar men det är redan ett paradis. Jag har badat två gånger idag och igår vad jag i köket som backis.




Vi tog en fika på en brygga och det blev varmt! Jippi!



Konstig min!!!



Ett rosa barbiehus! Vi gick och knackade på men ingen svarade...



Jag på en korallrevklippa med turkost vatten runt om kring mej!



Vi orkade inte gå hem till båten så vi liftade men trodde inte att vi skulle få napp men det fick vi  av en kille med en blå pickup! Det var kul me läskigt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är jättelik Hanne när du gör den där konstiga minen!

Haha, det lät ju snällt mot Hanne(((: Hej hej

2011-03-31 @ 21:12:16
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0