Än en gång är en Trött Embla framför datorn

Här sitter jag framför datorn än en gång
hoppas den inte tar ett språng
Jag är väldigt trött
men roliga besked mött
Ett brev till mej låg på vårt bord
och ett par mackor jag gjorde smord
Brevet innehöll en massa kul
egentligen var brevet ganska ful
Men jag blev glad ändå
för innuti låg där inte två
Untan en Breaking Dawn skiva där låg
å vad glad jag belv när jag detta såg
Om en stund kommer Sofia hit
hoppas hon inte trampat i någon skit
För då kommer det lukta illa
då kommer jag henne ut ur huset killa!
Våran plan är att baka
Kanske blir det en nyttig kaka
För igår åt vi så mycker sött
Att jag nästan av spya mött!
Hoppas denna dikten var fin
annars jävlar ska ni få lida pin!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0