Jag blååååååser iväg!

Igår kom det en massa folk hit och skulle umgås med familjen. Jag bjöd därför in Alexander som fick ta sig hit i halvstormen!
Vi åt gröt och massa pepparkakor samt drack glögg, sen försökte jag få Alexander att äta julskinka men det gick inte så bra....
Vi såg på en massa film och halvsov hela dagen samt tittade på typ asmånga avsnitt av svampbob! Jättekul!!!
Alexander och jag gick ut för att sova men slutade med att vi tittade på Shrek som jag somnade till.
Vi vaknade upp i ett varmt rum och sen åkte vi till Klåva och tittade på stormen som slog vackert över bergen.
Alexander ville inte att jag skulle läga upp denna bilden men det gör jag ändå för jag bestämmer haha!

Kommentarer
Postat av: buy essay

I tried to make such pictures too. They are all very funny!

2011-12-06 @ 13:58:21
URL: http://custom-essay.ws/buy-essay.php

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0