Tjärnö, en mycket vacker och förvånansvärt rolig plats!

Som ni vet befinner jag och mina klasskamrater oss på Tjärnö marinbiologiska forskningscenter.
Vi gör ett försök på havstulpanslarver. Men det har jag redan skrivit om tror jag...
Men bilder har ni ju inte fått för jag ha ingen kamerna med mej... så Sofia var snäll och fotade lite idag och dessa fina bilder tog hon:
Tjärnös vackra utsikt över hamnen. Otrologt vackert när det spegla sig och är lite dimma men samtidigt tittar solen fram.
Jag och Sofia väntar på att få åka ut med båten som ska ta med oss på äventyr som bottenskrap och undervattens film.
Fin natur och fint ljus! Tjärnö ♥
Emilia fick ett par riktigt sexiga fiskar byxor!
Våran lärare Anna-Lotta gör konstiga saker... ingen vet vad...
Anna gör dock ännu konstigare saker... men bilden var söt iallafall
Fast konstigast är nog ändå Emilia... Hon försöker ju BLI en sjöstjärna!
Här är Ebba framför undervattenskameran!
Johanna ska observera vårat försök, alla bruna saker är vatten blandat med kanel och nu stendöda havstulpanslarver.

Kommentarer
Postat av: Birgitta Carlsson

Vilka fantastiska forskare ni är! Ta patent på direkten! Så blir ni tok rika om ett par år!

2011-11-17 @ 17:38:29

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0