Väntar på Sofia och en spindel!

Jag har kommit hem ifrån en tisdag i skolan. Denna tisdagen började med Engelska C som innebar en ny uppgift som är att göra en jobbansökan med CV och intervjuer och allt på engelska. Det ska bli ganska kul, dn fick jag MVG på engelska provet vi gjorde fredagen innan lovet! Är väldigt glad över detta!
Sen var det Matte D som också gick bra då jag äntligen fattar allt och dessutom ligger i fas med planeringen! Sen kom vi till Kemi B lektionen och det var lite jobbigt och ganska tråkigt emellanåt, men sitter man bredvid Sofia så blir det kul! Jag och Sofia brukar ofta göra saker i blocket som typ målningar och små gubbar osv. Denna gången kom vi på en film vi ska filma men det avslöjar jag inte! Sen ritade vi mej och Sofia som hippies och Cindy som medusa:
Haha! Dom är as söta! Vi måste göra en serie tidning någon gång!
Nu väntar jag på att hon ska komma hit och plugga på judar och deras religion som vi snart ska ha prov på!
SES!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0