Embla Nilsson Marinbiologi

Jag känner mej lite dålig idag och igårkväll vad det ännu sämre. Min hals gör jätteont och jag måste haft feber i natt.
Mamma åt upp alla Strepsil halstabletter så jag får leva med Te tills apoteket öppnar. Om de inte har Strepsil på Ica Alexius (av någon anledning döper vi mataffärerna här ute på öarna).
Igår fick vi iallafall testa studentmössor! WOHO! Jag har ett litet huvud så storlek 54 fick det bli för mej! Den ska komma till min dörr om 4 veckor! Jag längtar verkligen till studenten! Eftersom jag är första barnet i familjen som tar studenten så känns det lite extra stort för mej.
Och till nuläget, ska jag försöka få ner mej lite mat tillsammans med smärtan att svälja. Yoghurt kanske gå bra, det är bara så äckligt...

Kommentarer
Postat av: Frida

Storlek 58 här då!

2011-10-15 @ 12:00:22
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0