forever is only the beginning

Jag älskar att Breaking Dawn kommer i 2 delar. Många kanske tycker "ååå... de vill härma Harry Potter" eller "meeen! då måste vi vänta länge till slutet". Jag tycker det är bra för att då tar de inte bort en massa saker som är roliga och bra och viktiga för historien. Och så vill man ju inte att det ska sluta! Illafall inte jag. Ni som har läst böckerna vet vad jag menar, när den man kommer till sista sidan gråter man inte bara för att det är bra utan också för att man vet att det inte blir mer Bella och Edward historier!
Postern för del 1 har iallafall kommit ut och såhär ser den ut:
Den är jättefin, men hallå!!! Vad har dom för kläder??? Bella ser ut som en mormor i dom kläderna och Edward ser ut som en gubbe! Jacob ser ut att vara en motorcyckel gubbe utan skägg som tror han klär sig coolt och vill visa musklerna... Nej... den som är stylist kan få lönesänkning tycker jag. Helt fel!

Kommentarer
Postat av: Frida

Edward föddes ju faktiskt 1901..

2011-10-10 @ 17:34:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0