OMG! Han är shirtless!

Min dröm i söndags har under hela veckan "skadat" mej och jag har gått och tänkt på den vad jag än gjort, här ska ni få höra:

Min klass skulle åka på klassresa till Paris. Med buss tog vi oss ner och i bussen var det inte tyst en sekund! Men klassen var lite konstig, det var nämligen bara killar förutom jag och en tjej till som heter Maria som gick i den klassen.
När vi väl kom fram fick vi sitta i en park och vänta på något. Vi satte oss vid ett vattenfall/fontän/damm och väntade, det var jättevarmt så killarna började ha vattenkrig i Sow motion, alla hade vita töjor som snabbt gick av och visade sina vackra magar. Det börjar med en kille som ser ganska snygg ut. När han var klar gick det vidare till en annan kille som så ännu bättre ut och så fortsatte de tills de sista killarna som var SKIT snygga!
När alla blivit blöta och toppless så trodde både jag och Maria att det var över, men inte. Jag sitter nu i en stor röd fotölj med Maria stående bredvid mej. Vi ser att en vattenslang börjar röra sig mot oss, jag tänker "åh nej! måste jag också bli blöt och ta av mej kläderna nu". Men slangen fortsätter till en ny lång blek kille som står bredvid mej, hanvänder huvudet mot mej i fotöljen (allt i slow motion) och gör en flört. Det är ROBERT PATTINSON!!! OMG! Han börjar långsamt ta av sig den vita skjortan han har på sig och blir ännu sexigare när vattnet sprutar över hanns kropp!
Då vaknar jag utav att jag skrattar och fortsätter skratta i 4 min innan jag bestämmer mej för att gå upp och äta frukost!
VÄRLDENS BÄSTA DRÖM!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Åh, vilken bra dröm !!!

2011-10-07 @ 21:08:56
URL: http://linamanda.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0