Slut på typ PMS fast det inte var PMS... något annat måste lura

Idag är jag glad! Av dessa anledningar:
  • Jag ligger före i matten!
  • Jag fick bra resultat på Kemi provet
  • Jag fick reda på när jag ska göra matteprovet
  • Jag fick massa fina kommentarer om hur jag var klädd idag
  • Imorgon ska jag gå på Abduction (tror den stavades så)
  • Jag har fått mer info om Nya Zeeland året
  • Jag ska måla idag
  • Pappa är inte hemma förrän ikväll så jag och Olivia ska ha spa!
  • Singo är så söt när han kastar bollen till sig själv
Det är säkert en massa mer! Men så kul är mitt liv just nu, lite deprimerande att 3 av 9 var skolsaker...

Kommentarer
Postat av: Frida

Men hallå! Nu blev jag ju jättenyfiken över det med presenten! Gillar ju inte överraskningar! ooo:

2011-10-21 @ 19:27:08
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0