torsdag och jag är död

Jag måste säga att torsdagar är nog min sämsta dag på hela veckan:
Jag orkar serriöst inte längre... det är så tråkigt med matte, det är så tråkigt med kemi och jag VILL INTE disikera en gris på datorn bara för att få reda på att jag har tarmar som ser ut som korvar och gör att jag aldrig mer vill se en gris!
Inte heller blir det bättre utav att jag är nästan 100% säker på att jag inte kommer vinna på metros tävling. Och jag som verkligen ville vinna...


Nu vill jag bara sitta med en skål poppcorn och titta på stolthet och fördom och gråta lite, nej så deprimerad är jag inte! Men det lät gott med poppcorn nu när jag tänker efter så jag tror jag tar en skål!
KAN INTE NÅGON KOMMA MED NÅGOT ROLIGT I MITT LIV NU!

Kommentarer
Postat av: Frida

Harry Potter maraton och Breaking Dawn i November! Och på söndag får du träffa mig (;

2011-10-20 @ 21:28:05
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0