Kroatien nästa!

Nu är allt packat och klart för att ta tidigt flyg (kl 5 typ) till Kroatien! Ska bli himla skönt. Det är nog den familjesemestern jag längtat till mest av alla vi någonsin gjort! Ska bli jättekul!
Vi har som sagt hyrt en segelbåt som nu ligger guppande och väntar på att vi ska komma och ta den om mindre än ett dygn. Min packlista blev ovanligt kort för att vara mej. Så jag hoppas på att jag inte har glömt något. Det viktigaste är iallafall med, bikini, snorkel och solkräm. Även min fina solhatt får följa med!
Såhär glada är vi i familjen nu:
HAHA! Knasig familj... jag vet... men jag älskar dom!

Kommentarer
Postat av: embla

du är ju för go älskar dig med puss momma

2011-09-23 @ 22:17:00
URL: http://emblanilsson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0