Jag vill bli rik och vara i värmen

Jag får försöka börja med mitt nyårs löfte snart, att bli rik. Då ska jag köpa mej en fin båt och åka ner mot värmen och bara segla hela dagarna och bara strunta i allt hemma i Sverige. Är ni snälla kanske ni får följa med!

Min helg började med att jag träffade Frida inne i stan där vi pratade om roliga saker i flera timmar med varsin lasange som publik. Vi år förresten på ett ställe som heter Kopps. Gå dit om ni vill, det var bra! (Frida har tagit bilden ovan).
Sen åkte jag till Alexander med bussen som skulle ta mej till skogen! Jag blev lite nerrvös där ett tag. Men jag hade sällskap utav en rolig full tjej i 25 års åldern som pratade en massa med mej. Jag har ju alltid den "turen"/"oturen" att träffa knasiga folk på bussar. Undrar varför? Hon ville iallafall att jag skulle följa med henne på en fest som skulle vara någonstans. Nej tack, jag ska göra annat... Hon var iallafall trevlig och rolig! Bra sällskap!
På lördags morgon väckte Alexander mej med dålig musik som vanligt och vi gick upp och tog oss till mässan där vi träffade familjen och kollade på båtar. Jag köpte en tröja och en tamp. Sen åkte vi hem och åt tacos och kollade på melodifestivalen! Som vanligt är min familj galen när det gäller denna musiktävling och dte är alltid lika kul. Särskillt när jag och pappa fortfarande skrattade åt saker vi hört tidigare på radion... DET VAR JU KUL!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, vadå för dålig musik? Lika "dålig" som min?

2012-02-05 @ 22:35:43
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

http://open.spotify.com/track/5i7fZq3chLyCHo3VeB6goD

2012-02-06 @ 20:08:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0