Såhär kan en Emblas lov se ut

Mitt lov har gått lite fram och tillbaka på något sätt. Jag trodde inte mina planer skulle ske då hela veckan började med troligtvis halsfluss och då en sängliggande liten hostande Embla. Som tur var blev jag tillräckligt frisk för att ändå ta mej till Fjärås och hälsa på Lina och Frida. Hos Lina hade vi det bara mys och pratade lite om saker vi hade missat och om gamla minnen.
Efter en natts sömn på en tunn madrass åkte jag vidare in i skogen till skogen för att träffa en annan mulle. Frida och jag hade sedan vårat efterlängtade Harry Potter maraton som vi pratat om sedan vi var små skogsvarelser! Vi började med att se alla filmer innan Voldermort återuppstår med en massa godis för min del (som Frida ändå åt mycket av fast hon inte skulle haha) och diverse dricka. Sedan tog vi en tupplur till ungefär 11 på "morgonen" då vi fortsatte att se på filmerna vi hade kvar med dipp och morötter. Mycket skratt blev det i slutet när vi fick i oss våra energidrickor vilket gjorde att vi hade mycket roligt. Nästa maraton får bli något liknade, kanske star wars?
När jag åkte hem var bara en Singo och en Olivia hemma och hälsade mej välkommen hem. Senare kom Alexander och allt vi gjorde var att...  okej... vi gjorde verkligen INGENTING! Men det var skönt att bara slappa och göra ingenting förutom att gå ut med Singo. Det behövde jag. Ändå är jag återigen sjuk och har ont i magen och feber, börjar bli lite trött på att vara sjuk nu.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0