Ganska skönt att börja 14:40 på en måndag!

I morse kl. 6:15 gick Alexander upp ur sängen gav mej en hejdå puss och gick in och åt frukost. Jag somnade genast om och sov fram till 10 då sopbilen brummade utanför mitt lilla skjul.
Vädret är AS fint! men fy vad halt det ska vara på vägarna! Det tar 5 min extra att cykla till skolan på grund av isen...
Jag sitter här med mitt religionspapper och bok och försöker lära mej allt om kristendom! Jag tycker det är svårt för jag förstår inte hur hela grejen är uppbyggd. Det är snurrigt och alla säger olika hela tiden. Jag antar att jag får gissa. Det är iallafall kryssfrågor på provet imorgon!
Jag insåg just att en flaska har ganska rolig form som gör att man ser lite rolig ut om man tittar igenom den!

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Fotat den i Dalarna! (:

2012-01-31 @ 10:09:31
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0