Kemisjuk

Jag borde egentligen sitta med näsan i min kemi bok. Prov imorgon och jag förstår nog allt men frågan är om jag kanna allt? Det åter står att se efter kl. 3 i natt. Lagom för att slå ihop boken och sova i några timmar för att senare gå upp och inse att jag glömt av allt till provet.
Jag vill verkligen inte göra detta provet! Det är svårt och jag förstår fortfarande inte vad jag ska ha användning för detta i mitt framtida liv... Vem vet, jag kanske får en fråga om hur man räknar ut pH i TP någon gång i mitt liv, och då kan jag ju kanske kamma hem en poeng där! WOHO!
Mamma är och handlar, hon köper saker som jag kan göra egen glass av sen! Så det ska jag försöka hinna göra idag. Vi får se hur det går med det också...
Farväl fantasin! Nu beger jag mej in i Kemins verkliga värld!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0