Rotat lite i fotoalbumet

Titta vad jag hitade!
Bilderna som togs när man var liten var så himla fina. Här är några jag hittade på min barndom:
Jag och Olivia sitter coola i solstolen på Fjärås altan. Året är nog 1999.
Jag framför några blommor på någon ö någonstans som vi seglat till. Vet inte vilket år detta är men troligtvis 2000 eller.
Familjen i Varberg!
Jag rider!! För er som inte visste detta så ja... jag har ridit.
Olivia, pappa och jag i våra otroligt sexiga flytvästar! Jag tror vi åker gummibåt...
Jag i min första segelbåt i trä!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Vilka brudar som solar

Ni är ju för goa mina små älsklingar. Mamma

2012-01-21 @ 14:30:48
Postat av: Frida

Haha, bilden när ni tittar igenom sådana där hål i en bild! Olivia når inte upp!



Sv: Jag vet! Typ tre år eller något... Helt knäppt. Men nu ska det försvinna! Och många planscher ska bort (ska ha en twilight och en harry potter). Och så ska vi fixa mer. Kul! :D :D

2012-01-21 @ 20:27:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0