Såhär spenderade Embla sitt nyår!

Först åkte vi till Göteborg och såg på GP:s fyrverkeri, men det var sån tjock dimma att man såg väldigt lite av detta. Så bilderna är ganska dåliga. Sen åkte vi hem till Cindy, men jag skulle ta med mej mat innan så jag tog en tripp hem först. Självklart är jag så dum och glömmer kameran hemma så bilder på tolvslaget och festen blev det dåligt med... men men. Det var väldigt trevlig och roligt tycker jag, förutom att jag har bestämmt mej för att ogilla nyår på grund av alla dessa fulla människor som ska skjuta raketer mot en. Fy på dom!
Med detta vill jag önska er läsare en god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0