Why can't this moment last forevermore

I helgen har jag fått mycket gjort. Jag har haft målet att hinna med saker som jag missat att göra under tiden jag varit sjuk. Ni kanske undrar om jag är frisk, och det undrar jag med. Jag gjorde ett leverprov i fredags så vi får väll se om det ger dåliga eller bra besked.
Jag har iallafall under hela lördagen suttit nere i min ateljé/verkstad och pusslat ihop på mitt hus som jag gör i projektarbetet och det blir faktiskt riktigt bra! Kommer lägga ut en bild på det hela när jag är klar med det.
En annan sak som jag gjorde under hela söndagen var att söka till två skolor i Danmark. Det var ett himla jobb och jag har ännu inte fått iväg papprerna till Åhus och Köpenhamn. Det ska nog gå bra.
Sedan gick jag, mamma och Singo en lång tur i det fina vädret och då hade jag självklart med mej kameran och tog lite bilder som ni ser nedan.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, Singo <3 Jättefina bilder!

2012-03-13 @ 22:08:59
URL: http://linamanda.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0