Frankrike, Chamonix!!! Me LOVE ♥

Här kommer det bilder ifrån min skid semester:



     



   

     


Vi har varit uppe på höga höjder (3842 m), ramlat i offpister, åkt offpist, haft tur med vädret, gått i en glasiär grotta, stått bredvid europas högsta berg Mont Blanc och ätit på goda resturanger.

Det har varit en underbar resa och jag vill tacka min familj som tar med mej på fantastiska upplevelser!!! TACK!

Filmklipp kommer att läggas upp senare då jag har tid att lägga ut dom, min kusin är här och det blir då inte så mycket tid till att blogga. Hoppas det inte gör något. 


Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag vill tacka min familj som inte tar med mig på fantastiska upplevelser! :D



Kul att du har laddat upp en bild två gånger. (:

Och (fjortis)olivia är söt ;D

2010-02-25 @ 18:04:22
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0