Jag är fri som en fågel! Fri som en fågel!!!

Hej hopp!
Idag är jag fri! Inga läxor och bara chill! Hur härligt som hälst!
Så jag gick till biblioteket och lämnade tillbaka en bok (Mannen utan öde). Sedan gick jag hem.
 Mamma och Olivia var hemma. Och jag satte mej med en macka med julskinka och tittade på Buffy the vampire slayer, med Olivia då såklart eftersom hon är typ besatt av detta program. Sedan var det till och med Svampbob! Love it!

Jag bestämmde mej för att kleta på en ansiktsmask och min syster ville också ha en. Jag till och med gjorde fransk manikyr (stavas det så?) på Olivia som jag hade lovat läääänge att jag skulle göra. Så nu är hon glad och jag är glad för att jag gjort någon glad och för at jag inte har några läxor! WIIIIHIII!!! + att det är jul om en vecka och en dag! Och jag har inte köpt en enda julkapp! Ska köpa alla på lördag. Med en massa personer och till en massa personer.

Här kommer iallafall en massa (eller inte så många) bilder på min och Olivias mysiga dag:  



Inga mer jobbiga böcker iår! Här är en bild på våran formelsamling, och jag vet INTE vad detta ska vara bra för!

Här har vi snyggingarna! Jag och Olivia passar mycket bra i mask! Tror vi ska gå ut i stan med detta...



Våran kabin eller vad det nu heter. Olivia tycker den ser läskig ut, som om någon dragit med blodiga fingrar på dörren...



Olivias nagellack är fint eller hur? Jag vet jag är ett proffs! Haha NOT! Men det blev okej, Olivia blev iallafall nöjd.


Det var allt för mej idag. Hemskt lessen för att jag inte har uppdaterat bloggen på länge men har som sagt haft fullt upp med skola och läxor. Men nu är det snart lov så det blir nog mer uppdateringar då. Ses ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka ska du julhandla med på lördag då?



Du kan stava till manikyr, men inte till bestämde. Bra där (;

2009-12-17 @ 08:09:23
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0