Linas house

Jag är hos Lina och bloggar nu.

Åkte först bil till pinan, sedan färja till lillavarholmen, sedan buss till Nilseriksson Terminalen och sedan pendeln till Kungsbacka och sedan buss till Hanhals och sedan bil till Linas hus...

Och Olivia åkte vidare till Fjärås för att hälsa på Johanna.
Jag ringde henne och frågade om hon kom av rätt. Då sa hon: - Ja, nästan...

Jag och Lina åt lite gröt ch sedan åkte vi till IKEA och köpte kuddar, tavlor, hyllor och speglar mm... Och självklart så åt vi Sveriges billigaste mjukglass. 5:-

När vi hade satt oss i bilen så tittade Linas mamma på kvittot och märkte att de hade scannat in en hylla 3 gånger för mycket så de fick gå in igen och få tillbaka pengar. 

Vi kom tillslut hem och då åt vi tacos, den var MYCKET stark. Men jag är snäll och säger att den gick att äta. Men man fick ta lite kött för annars så skulle det ryka ur öronen på mej.

Emma-karins kompis (Linas lillasyster) sa såhär:
-Norman heter det Svenman då??
Det bev ganska mycket skratt...

Tittade nyss på medium. Det var bra. Fast jag fick förklara ganska mycket för Lina för hon har inte sett det förut. Hon fattade nämligen inte att hon drömde om framtiden och om det som har hänt. 

Jag bad pappa spela in Moonlight. Hoppas han gör det. För annars blir jag lite sur!

Nu ska jag fråga Lina vad vi ska göra för det vet jag inte...

God natt snart!
 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0