Liseberg, mini donuts, Ben & Jerry, fish and chips och gammla goa kompisar!

Idag så har jag träffat Mikaela. Har inte träffat henne sedan vi slutade 9:an. Så det var verkligen roligt! Och så självklart så träffade jag Frida igen.
 Jag fick Fridas julklapp och hon fick min. Så nu blir det en STOR överraskning vad som kan finnas innuti MQ pakete *Blink blink*.

Vi tog lite lotter. Och åt mat. Mika tog Texmex och jag fish and chips. Frida tiggde utav oss. Hon hade nämligen redan ätit.
Sedan tog vi lite mer lotter, frös och åt Ben and Jerry glass. Rulltrappan var tydligen hemsk enligt Mika. Men vi åkte upp och ner i den ändå eftersom det var det snabbaste vägen upp, och varmaste.

Sedan blev det mer lotter, toa och donuts med nougat. Frida köpte 12 st så jag gav henne en 10:a och tog 3 st.

Liseberg är mysikgt på vintern, och nu behövde de ju  inte äns ha fejksnö, för det blev helt plötsligt snöstorm.

När vi skulle åka hem så åkte Mika och Frida med mej in till centralen. Det tog lite tid för vi höll på att krocka och sedan fick föraren även skotta vägen för att komma fram. Men vi kom fram och deras pendel skulle inte komma förrän på 20 min. Min kom om 2! Så det blev snabba kramar och sedan sprang jag till bussen. Jag hann precis.
 Det var bara jag och en tjej till som åkte med bussen + chafören då. Och i Amhult så hoppade hon av så jag fick åka en hel buss ensam! Lite scarry!

När jag kom hem så fick jag pizza och så var det dax för Moonlight! Jag älskar den serien!!! Se den om du har z:tv!




Kommentarer
Postat av: Frida

fan vad ni äter pizza

2009-12-22 @ 23:45:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0