Super sura pappa!!!

PAPPA DU KAN ÅKA IVÄG!!!! Hur i helvete kan man bråka om en datorsladd.... ja fråga min pappa!!! Ha skyller på att alla tar hans datorsladd när ingen jävel har sett hans dumma sladd!!! Jag blir så arg!!! Nu snart så ska jag åka och köpa tacos grejer på Alexius och lugna ner mej lite. Jag tänker inte äta någon mat som super sura elaka pappa kommer att göra så jag  lagar mat själv!

Till något lite roligare... eller det är ju inte så roligt för Johanna. Hennes skosula gick sönder idag. Så vi gick till vice recktorn eller vad hon nu är och frågade om ett starkt lim. Men de hade hon inte så vi fick ta en brun tjock tejp istället. Det såg lite miffat ut men det funkade... Ända tills hon skulle gå hem ifrån bamba. Då gick ejpen sönder och sulan hängde där... helt död... och livlös. Fast är man död så är man ju livlös så jag vet inte varför jag skrev de hehe.

Vi fick gå till Nimbus idag för där var det lucia firande. Ett litet tåg kom in på ca. 7 pers. och började sjunga samtidigt som det gick tomtar runt och gav ut pepparkakor. 
 På tala om pepparkakor så har vi ätit en massa sötsaker idag. Dounuts, muffins, amerikanska cookies, singoalla keks, kanelbullar och pepparkakor. Jaoopp vi är skolan som fikar jämt!

Nu ska jag åka och handla och sen ska jag spela Sims 3. eftersom jag dog igår (på spelet) så måste jag göra en ny familj. 

 

Johannas niciga sko

Kommentarer
Postat av: Frida

OCH JAG, SETH & VÅR YNGSTA DOTTER ÄR BORTA! ): sorgligt



Nimbus 2000:D



kommer du ihåg när du trodde att livlös var samma som medvetslös? i båten när vi läste tidningen? det var bäst<3 (:

2009-12-11 @ 20:51:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0