1:a Advent!

Jag glömde att lägga upp ett inlägg igår. Så det kommer här istället:

Olivia spelade sin första innebandymatch. Och de förlorade med 0-10. Men Olivia var rydligen duktig, sa pappa. Jag var hemma och hostade upp slem. Men jag mår mycker bättre.
 Jag tog en ansiktsmas och den var jätte läskig, det stod att man skule DRA av den och det gjorde jag när den var torr. Den var jätte stel. Kunde inte slicka mej runt läpparna eller le. Och när jag drog av den så kändes och såg det ut som om jag drog av mej skinn ifrån ansiktet. Haha typ som en orm.

Eftersom det var 1:a advent så fick jag en present. En parfym. Som heter Vanilla Fun


Min ser ut som den till vänster.


Kommentarer
Postat av: Frida

du särskriver "jätte-ord". tex jätteglad och jättebra.

jätte glad heter det inte.

men jag älskar dig ändå <;

2009-11-30 @ 16:36:47
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0