ARG!!!

Hej alla... Jaoopp jag är arg!

Jag VILL inte gå upp kl. 6 imorgon för att kunna åka med bussen 7:23 härifrån... bara för att jag ska spela voleyboll! Jag är inte äns BRA på sporten! Jag kommer att göra så att vi förlorar!!! Och nu är jag jätte arg och vill skrika! Nu blir det mycket utropstecken bara för de...
 7:23 är ju tidigare än vad jag gå upp i vanliga fall!!! Nu önskar jag att jag var sjuk... varför är man inte sjuk på de dagar som man VILL vara sjuk?!?! Jag vill inte!!! Jag VILL inte åka och spela voleyboll som föresten börjar kl. 9! Och då ska jag dessutom sitta på en jävla buss i flera timmar INNAN jag äns börjar!!! 
 Jag hatar gympa!!! Hatar det!!!
Hoppas jag försover mej imorgon.... kanske gör jag det frivilligt... kanske kommer jag sent ialafall... tror jag ska ut till My evil plan house i trädgården och planera något obra jag ska göra imorgon bitti... MOHAHAHAHA!!!

Annars hade jag en bra dag... Hade ingen tyska för KiKi var sjuk så vi tittade på film (om berlinmuren). Gympan var inte jobbig men cycklingen dit var inte det roligaste, regn och blåst är inte så kul härute heller...
Sen var det bara fysik och sen The End. Så jag slutade ganska tidigt idag.

Jag såg föresten något roligt i tidningen idag (jag vet! jag kan läsa en tidning!! AMAZING!)
Det var ialafall om den där våldtäktsmannen, Babyface. De intejuva personer på gatan:

Påverkas du av att en våldtäktsman rör sig i området?

- ......... (en massa text)..... Men jag tycker att det är konstigt, det där med att han knackar på dörr efter dörr. Han vet ju inte om det är en man eller en kvinna på insidan.

Hahahahaha. Och så såg hon ut som en glad och nöjd liten tant på bilden.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Men det är lite kul med beachvolleyboll.. Om det blir för tråkigt kan du ju sitta och bygga sandslott i sanden :)

2009-11-10 @ 20:42:08
URL: http://beatricebanck.blogg.se/
Postat av: Frida

Din humor är sämst...

På vollybollen kommer du bara att slå i väg bollen på en killes huvud som bara råkar heta Mike, sen så säger han att det är okej. Du bah "Jag sa åt dem att inte låta mig spela". Och sen huxflux kommer en Jessica upp och bah "hihi, that soo funny" och dampar loss och sen så går du hem.

Tjoho

2009-11-10 @ 23:10:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0