Bad things

Idag... well... det finns inte så mycket att berätta. Har pluggat och gjort ett tema på Fridas dator till min mobil.

Pappa ringde vid 11 tiden och jag sov. Vaknade då till en underbar låt! Hahah. Eller hur Frida? Pappa kom och hämtade mej och vi åkte ut till Öckerö. Där väntade plugg för prov till imorgon. Kändes lite kul att komma hem till något så välkommande. Ialafall... Det finns inte så mycket att berätta. Men titta hot imorgon då nästa veckas babe kommer att titta fram.

Nu ska jag sova. Ha det bra ses imorgon.

XOXO // Embla

Ps. Jag ska byta Header snart... När jag har gjort klart den. Ds.


Kommentarer
Postat av: Vanja Bjørklund

Lycka till med headern. Jag förstår hur det känns at komma hem til massa lekser, i mitt fall så har jag varit sjuk fyra skoldagar ock har en nedrans massa lekser at ordna til tirsdag. -_-`



2009-11-15 @ 22:47:37
Postat av: frida

din kusin läser din blogg! coolt (;



låten är bäst alltså....

2009-11-16 @ 11:19:06
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0