Balens drottning och killmagnet!

Hej allihopa!
Vad tycker ni om veckans Babe?
(För er som inte vet detta... Jag kan inte svara på era kommentarer... eller jag kan skicka mail som svar mer kan jag inte göra... om jag inte kommenterar själv och då får ni själva gå in och titta på vad jag svarat... vilket tycker ni är bäst?)

Okej. Idag fick jag gå upp kl. 9 för jag skulle ha prov kl. 10. Det blev muntligt och jag fick G nu ialafall ;)
 Sedan var det dax för Svenska, därefter Lunch (Blodpudding serverades idag, tror ni att jag år mycket?). "sista" lektionen var So. Där vi fick arbeta med Colombia. Då berättade Cindy en väldigt rolig sak för mej... Hennes Dröm som hon drömde i lördags:
 Det var en bal på skolan. Och JAG blev krönt till balens drottning. Och tydligen så var jag väldigt snygg för alla killar ville ha mej, de var helt galna. Så Cindy blev utsatt till min beskyddare för evigt. Hahahahahhahaa asså helt otroligt!!!
 Så skulle det vara eller hur? hehe

Sedan efter denna grymma dröm så gick jag, Julia och Emilia hem till mej och skrev på svenskan som skulle in idag kl. 21:00. Jag skriver om Anki (Fridas mamma). Jag blev rätt nöjd med min uppsats. Hoppas jag får MVG! *håller tummarna*

Sedan kl. 17:05 så var det dax för en ny lektion... jag vet lite sen lektion eller vadå? Det var Tyska och vi tittade på en film. Den var bra jag hade sett den förut. Hemsk dock. Sedan kom pappa och hämtade mej för jag orkade inte gå hem och vi körde hem Emilia och hämtade Olivia från innebandyn. Och nu sitter jag här och lyssnar på pappas dåliga spotify spellista... Just nu spelas "smoke on the water". Känner inte för den jag känner för "bad things"!!!! Den är BÄST!

Ha en bra kväll

XOXO // embla


Kommentarer
Postat av: Bea

jag ÄLSKAR smoke on the water!

2009-11-16 @ 22:51:16
URL: http://beatricebanck.blogg.se/
Postat av: frida

min mamma är cool

2009-11-17 @ 12:00:32
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Vanja Bjørklund

jag tror det âr best om du schickar e- post som svar. ;)



(stavat rätt???? är så svårt när man är Norsk)

2009-11-17 @ 22:20:39

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0