Bambi på hal is = ME

Tjosan!

Idag hade jag tyska redovisning. Jag redovisade om Paul Klee. Han är en tysk konstnär och har upptäckt en ny färg (den heter Klee blå) lite coolt va?

Sedan skulle jag cyckla hem och hämta skridskor, för på gympan var det dax för isåkning. Jag fick ju ta mammas skridskor, och de ledde till skoskav! Nu har jag en massa sår på fötterna och jag kan inte gå normalt. Attans frukt! Jag kan som sagt INTE åka skridskor längre! Ramlade minst 5 gånger... per station. Men jag har inte brutit något ialafall... alltid nått.

Sedan var det dax för fysik.... labb... dra papper genom en maskin och så blir det prickar. Låter kul eller hur? 

MEN det var på fysiken jag fick syn på att vi hade fått en ny tjej i klassen. Jag vet Rickard hade sagt att det skulle vara en kille. Men så blev det inte. Den nya tjejen heter Linnéa och är ursprungligen infrån Kirruna. Litte coolt va?

Inte nog med att vi fick en ny tjej i klassen, jag sög på gympan och jag hade på mej en Vamyr-tröja. På Biologin så jobbade vi även med Mitos (ni vet när Bella och Edward pratar för första gången med varandra, när de vinner "The Golden Union"), Interfas, Profas och Anafas (se bilden nedan)! BARA LIIIIITE MYSKO ELLER VADÅ!!!??? Jag tror Edward/Gud vill mej något....

Jag äter Piggelin nu... den ryker för att den är så kall... Lite spökligt, särskillt när den är formad som ett spöke.

Här kommer bevis på att jag arbetat med Mitos:



BARA 2 DAGAR KVAR... KNAPPT!!!

 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0