Båtkompisar på besök

Tjenixen!!!

Idag har jag ont i halsen!!!! Fy vad ont jag har men jag tvingade mej ut till en julmarknad på Hönöklåva och visst var det fint men jag blev trött fort... Och det finns ju inte några bra äfärer här på ön!!! Så det är inte så konstigt att jag åker in till GBG för att shoppa.

Men sedan kom Janette, Peter, Lena och Janne på besök. Dom är mycket trevliga och roliga. Nu är jag trött och vill gå ut och sova i min tysta och lugna friggebod. Men jag kommer nog att höra Janettes skratt ut ändå så det är ingen ide att gå och lägga sig. Haha.

Jag vet inte vad jag ska skriva idag. Men jag har lite frågor till er läsare:

Kan man hosta upp alla sina inre organ, för det känns som om jag håller på att göra det hela tiden?

Kan man boka New Moon filmen än? och när kommer den ut (jag orkar inte titta själv, hehe, lat eller hur?)?

När kan man köpa Up?

Någon som vill gå på Eclipse premiären med mej? Jag kommer hem dagen då den har premiär!!! WOHO!!!

Den var alla frågor.
Ha det bra!! ♥


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Även om jag ogillar öarna, ogillar jag när andra ogillar dem.. JÄVLA TJOTTE!!



Puss :)

2009-11-29 @ 00:45:56
URL: http://beatricebanck.blogg.se/
Postat av: Frida

jag natar att du inte läser min blogg din tönt. där har jag ett helt inlägg som handlar om att jag har bokat new moon...



jag tror inte att man kan hosta upp sina inre organ. kanske om man har någon konstig lungsjukdom..



JAG vill se eclipse med dig! men jag kommer antagligen se den på den "riktiga" premiären. Den som är på natten. För jag frå SPASM på alla fjortisar som kommer att se filmen utan att veta vad den handlar om. De som pratar under eclipse ska DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!



Up släpptes i nord amerika den 10 november. i storbritanien släpps den 12 februari nästa år. i sverige har jag ingen aning. men det är väl runt den 12 februari antar jag.

2009-11-29 @ 15:09:18
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

jag natar = jag antar

hehehe o:

2009-11-29 @ 15:10:07
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Vanja Bjørklund

Jag känner til rätt många här i Norge som har först varit sjuka(liknande symptom til det du beskrev), ock sen fått intens hosta(inkluderat mig själv).Måste va nåt litet sjukdoms-syskon til svinfluensan :D.



Jag har nu sjelv gått runt i en hel vecka ock hostat min röst til nästan ogjenkännlig. Fast jag har märkt en bra sak med at ha hosta, man får nämligen en massa magmuskler, undrar hur många kalorier et hostanfall tar.

2009-11-29 @ 21:12:42

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0