Dålig dag blir till en glad dag!

Hej allihopa! Vad kul att det är folk som kommer att följa denna bloggen!

Jag tycker om att få kommentarer så det är bara att kommentera på...


Idag har inte varit en lyckad dag. Det började med att jag råkade ställa klockan fel igår så den ringde en timme innan jag behövde gå upp! Så jag somnade helt enkelt om igen... MEN denna gången så hade jag glömt att ställa OM klockan!!! OME!!! Jag såg på klockan och såg att jag hade redan missat halva gympan! Det tar ca. 20 min härifrån till salen så jag sa till men själv att det inte var någon ide att åka dit.

 Och JA mamma jag försökte få tag på Anders (gympaläraren) men han svarade inte. (fråga mej inte om hur jag hade hans nummer, vissa vet varför...) Men han svarade såklart inte! Så jag får säga till honom imorgon eller nästa gympalektion varför jag inte var närvarande...

Så jag hade helt enkelt 3 nästan 4 timmar på mej innan jag började nästa lektion... Fram med datorn och sätt på True blood. Jag åt ingen lunch bara frukost. Glömde helt enkelt av lunchen.

 Jag hade en väldigt kul lektion (fysik) och sedan var det en 45 min resa till GBG där ett väldigt intressant samtalsämne kom upp, kaniner...  Jag letade upp present till mamma och farmor som fyller år i helgen. Jag hittade även en roligt farsdag present till min kära pappa. Det tog lång tid innan jag hittade något. 
 Köpte även en vacker tröja. Jag hade även världens dåligaste hårdag! Min lugg stog RAKT UT!

MEN när jag kom hem så låg den där!!! Twilight filmen. Nu tänker ni säkert "men du har ju redan filmen", ja det har jag men nu har jag även den nya utgåvan med en massa extramaterial ♥

                                

→Embla←


Kommentarer
Postat av: Frida

men jävla RIKIS!!!!!! )))))))))):



min gymplalärare heter också Anders. hehehe. om du ville veta

2009-11-04 @ 16:37:44
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0