Matteprov... hm... nej tack!

tjooo!!!

Idag har det inte hänt så mycket... Har mest väntat...väntat... dregglat lite kanske... väntat... väntat!!! DET ÄR BARA EN VECKA KVAR!

Hade sovmorgon idag igen... tycker att jag alltid har det. Ialafall, det blev mycket skrivande på lektionerna och även ett matteprov dök upp innan lunchen. Som tur var hade jag läst på. Men det var ett svårt prov och jag tror inte att det gick så bra... i och för sej brukar det gå bra om man tror at det inte har gått bra så jag vet inte om det gick bra eller om det gick dåligt ialafall för att jag kände att det gick dåligt... Jaoopp nu blev det rörigt.

Lunchen var blääääää. Det var fisk men det var inte gott alls! Åt lite sallad med annanas i och ett knäckebröd. Så jag fick hålla mej om magen så att den inte skulle kurra på tyskan då det var tyst för vi tittade på film. Om berlinmuren. Det var ganska intressant, men hemskt. 

Olivia tog svinissprutan idag. Hon sa att den gjorde ont! Jag vill inte ta den. Och vissa säger att man blir sjuk sen och jags ka ta den nästa vecka och jag vill inte bli sjuk till New Moon smygisen! 
 
Jag är förresten helt beroende av en låt:

Bad Things heter låten det är Jace Everett som sjunger. Det är True Bloods signaturmelodi om ni hört den. Den är Super duper dunder honung bra!! 

                                                    


 


Soundtracket True Blood


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0