Stockholm-Sushi-Cats

Iag har jag varit och gått med mina stackars fötter i Stockholm. Men det var värt att på skoskav för Carl-Erik och Farmor har guidat oss runt i Stockholm. De har visat oss vart de bott när de var små, vart de gått i skolan, vart de åkt kälke och en massa mer.

Senare på kvällen gick vi på en resturang där det var en buffé, jag tog Sushi och mamma och pappa och Olivia tog något annat som såg geggit ut... Efter en mättad mage så gick hela bösen på CATS! Den var ganska bra. Jag fattade inte riktigt handlingen men koreografin var... OME vad det var bra!

Här kommer lite bilder:

 

Farmor och Carl-Erik



Här hadde Min gammelfarmor hundfrissa och trimmning

Här har dessa underbara människor bott i ett HELT år!!! Långt va?



En dimmig utsikt över Stockholm. Carl-Erik och mamma tittar på stadshuset. 

Här är jag!  Fredagsmys i bakgrunden också (ser ni det?).



Vi tittade även på slottet. Fyrkantingt och fint.

HA EN BRA DAG! Ses imorgon ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

jag har faktiskt varit vid slottet. (bildbevis) och då antar jag att jag varit i stockholm.

varför gjorde vi allt roligt när jag var liten. jag kommer ju inte ihåg något av det där!

):



(är carl-erik bror till din farmor?)

2009-11-08 @ 14:51:52
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Lina Mattsson

Jag älskar Cats!!!! Den är skitbra!

2009-11-08 @ 19:13:03

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0