Veckans Babe (v. 46)

TJOHO ALLA!! Jag ska ha Vackans babe här på min blogg. Denna fina ide kommer ifrån Johanna (www.CarlssonJohanna.wblogg.se).

Första veckan var självklart inte svårt alls...

ROBERT PATTINSON!!!

Kort info:

Namn: Robert Thomas Pattinson
Ålder: 23 (13 maj 1986)
Känd: Som Edward Cullen i Twilight saga, Cedric Diggory i Harry Potter.
Kommande: Kommer att medverka i New Moon, Eclipse, Breaking Dawn och Remember Me.
Smeknamn: Rpattz (fattar inte utalet)
Kul fakta: Han kommer med en film som heter Robsessed som innehåller massa bilder och filmklipp på honom. Han kan även spela piano och gitarr, har bla. med 2 låtar i Twilight där han sjunger.



Robert Pattinson

Kommentarer
Postat av: Frida

VARFÖR FÖDDES MAN INTE ÅR 1986!!!!!!!!!!!!!!?

jag blir deprimerad...

(jag kan klara mig utan rob, ehehehe)

2009-11-09 @ 22:26:43
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: johanna carlsson

HAha det kunde man inte tro... kraam

2009-11-10 @ 14:42:42
URL: http://carlssonjohanna.wblogg.se
Postat av: Emma

ÅH asså, jävla underbara människa <3

robert pattinson, I love you

2009-11-15 @ 21:51:03
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Vanja Bjørklund

Va, er det Robert Pattinson som er snygga Cedric Diggory i Harry Potter!!! oO,



När jag tänker efter er det nog inte så konstigt at jag tyckte Cedric va snygg,kankje jag skulle göra en ritning av honom, bara för kul. (Hälst av nyare dato:) )



Hänger du med Embla?

2009-11-15 @ 22:22:11

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0